* Imaginile si datele tehnice ale fiecarui produs postate pe site 
  au un caracter strict orientativ, iar luxury-gsm.ro nu raspunde 
  pentru acestea! Este obligatia clientului de a se informa si din 
  alte surse despre caracteristicile tehnice si estetice ale unui 
  telefon înainte de a-l comanda.
      * Produsele puse în vânzare de catre luxury-gsm.ro sunt noi, 
  originale, sigilate si beneficiaza de garantie 24 luni pentru 
  persoanele fizice, respectiv 12 luni pentru persoanele juridice.
      * Produsele Apple beneficiaza de garantie internationala 
  12 luni la orice reprezentanta Apple din momentul activarii.
     * Produsele Samsung beneficiaza de garantie internationala 
  24 luni la orice reprezentanta Samsung din momentul activarii.
     * Produsele Huawei beneficiaza de garantie internationala 
  24 luni la orice reprezentanta Huawei din momentul activarii.
    
    2. Stocuri
      * Stocurile produselor se actualizeaza zilnic pe site, dar pot 
  aparea discrepante intre stocul real si cel afisat pe site. 
  luxury-gsm.ro nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a 
  tuturor produselor afisate. Ne rezervam dreptul de a nu onora 
  o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare 
  din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru 
  oricare alt motiv.
      * In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate 
  cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si 
  alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor luxury-gsm.ro 
  fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunza-
  toare este valoarea sumelor incasate de firma de la acest client. 
   
  Va rugam sa verificati disponibilitatea stocului prin e-mail 
  sau telefonic.
   
   3. Garantia:
      * Pentru invocarea garantiei luxury-gsm.ro va rugam sa va 
  adresati unitatii service la numerele de telefon de pe certificatul 
  de garantie.
      * Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru 
  online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei 
  romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si 
  OUG 174/2008).
      * In momentul sosirii unui produs la service-ul nostru speciali-
  zat se va face o scurta verificare vizuala a produsului. Daca se 
  constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, 
  sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere 
  al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze 
  aceste probleme.
      * Se va solutiona orice problema de service in garantie in 
  termen de maxim 15  zile de la receptia produsului. In cazul in 
  care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se 
  pot inlocui produsele defecte 
  in perioada precizata mai sus se va returna valoarea actualizata 
  a produsului respectiv sau i se va propune o alta solutie tehnica 
  pentru rezolvarea litigiului;
     
  * UNITATEA DE SERVICE si VANZATORUL nu pot fi facuti 
  raspunzatori pentru eventualele pagube colaterale generate de 
  nefunctionarea produselor (de ex.: pierderea unor fisiere, date, 
   neindeplinirea la timp a unor sarcini etc.)
      * In cazul solicitarilor nejustificate, se percepe o taxa de 
  constatare in valoare de 30 RON.
      * Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau 
  sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, 
  produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimenta-
  re necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura 
  si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea 
  produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea 
  substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse 
  defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale 
  sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia 
  mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea 
  anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
      * Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului 
  spre solutionarea garantiei revine in responsabilitatea clientului.
   
    4. Returnarea produselor: 
   
     Conform legislatiei in vigoare respectiv  O.U.G nr 34/2014 
  renuntarea la cumparare este aplicabila doar CLIENTILOR  
  PERSOANE FIZICE. PERSOANELE JURIDICE NU SUNT 
  CONSIDERATE CONSUMATORI
  Astfel, consumatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in 
  scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si 
  fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile  de la primirea 
  produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea 
  contractului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile 
  lucratoare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin 
  curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care 
  a fost livrat (in ambalajul original sigilat cu toate accesoriile, 
  cu etichetele intacte  foliile de protectie originale nedezlipite. 
  Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar 
  rambursarea contravalorii produsului se va face in termenul 
  prevazut de lege.
   
  NOTA:  Produsele Apple pot fi returnate numai daca  nu  au  
  fost  activate!
   
  Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate 
  fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa 
  pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau 
  pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea 
  produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, 
  ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta 
  clauza se aplica conform legislatiei in vigoare, in cazul 
  achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile 
  de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse 
  in lege. In acest sens este necesar sa ne trimiteti o cerere 
  oficiala de retur ,dupa ce aceasta va fi aprobata este necesar 
  sa ne trimiteti produsul fara ramburs urmand ca banii sa fie 
  returnati in termenul prevazut de lege.
  Va rugam sa retineti: returnarea produselor respectiv 
  rambursarea contravalorii  produsului  efectueaza doar 
  comform legislatiei in vigoare nicidecum comform solicitari-
  lor personalizate ale fiecarui client in parte.
   5. Confidentialitatea datelor:
  luxury-gsm.ro  se angajeaza sa nu dezvaluie informatii despre 
  clientii sai tertilor sau partenerilor si sa le foloseasca doar 
  pentru comercializarea si livrarea produselor cumparate. 
   
    6. Anti-Spam: 
      * luxury-gsm.ro  nu încurajeaza si nu va folosi niciodata 
  spam-ul ca mijloc de promovare. 
  E-mailurile primite prin newsletter sunt trimise doar la 
  cererea clientului, acesta putând sa se dezaboneze usor, 
  printr-un singur click. luxury-gsm.ro  îsi rezerva dreptul de a 
  bloca accesul pe site persoanelor care fac spam, incluzând 
  astfel comenzi false sau mesaje fara un continut relevant. 
   
    7. Copyright:
      * Tot continutul acestui site este proprietate a luxury-gsm.ro 
  si este protejat de legile internationale de copyright. Orice 
  încercare de copiere a continutului site-ului  se pedepseste 
  conform legilor. 
   
  8. Preturile postate pe site sunt exprimate în lei si sunt finale. 
  Preturile se pot negocia numai in conditiile achizitiei unui 
  numar mai mare de produse.
   
  9. luxury-gsm.ro îsi rezerva dreptul de a modifica preturile 
  produselor si stocurile, fara o notificare prealabila a clientilor 
 

sai.